پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 205170
غبارروبي و عطرافشاني مساجد شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1395/03/17
نمایش : 874
مسجد امام حسين(عليه السلام) به صورت نمادين و با حضور مسئولان شهرستان غبارروبي و عطرافشاني شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، همزمان با دهه «بهداشت و نکوداشت مساجد» مساجد شهرستان فارسان غبارروبي و عطرافشاني شده و مهياي پذيرايي از مهمانان خدا در ماه مبارک رمضان شدند.

در اين ميان مسجد امام حسين(عليه السلام) فارسان به صورت نمادين با حضور حجت الاسلام والمسلمين حسين جمالي زاده، امام جمعه فارسان، مرداس طاهري، سرپرست فرمانداري، حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد ميربد، رئيس اداره تبليغات اسلامي فارسان، مديران ادارات شهرستان، روحانيون و آحاد مردم غبارروبي و عطرافشاني شد.

حجت الاسلام جمالي زاده در اين مراسم گفت: فقط بندگان خاص خدا مامور آباداني و عمران مساجد مي شوند، مانند حضرت ابراهيم و اسماعيل(عليهم السلام) که مامور بازسازي خانه خدا شدند و خداوند به آنها امر کرد در خدمت نمازگزاران و معتکفين کعبه باشند و ما هم بايد سيره اولياء الهي را سرلوحه کار خود قرار دهيم و تا آنجا که توان داريم در خدمت موئمنان و نمازگزاران باشيم.

وي افزود: حضور مسئولان و مديران ادارات دولتي همراه مردم در پاکسازي مساجد و شرکت آنها در مراسم هاي عمومي نظير نمازهاي جمعه و جماعت و ديگر جلسات باعث تشويق و دلگرمي مردم مي شود و مردم به راحتي به مسئولان دسترسي پيدا کرده مشکلات خود را به آنها انتقال مي دهند.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html